Valborg











ja! då var det valborg igår, och jag hade det faktist hur nice som hälst!
skapligt mycket folk i Uppsala och allting ara flöt på. började med att vakna upp på soffan hemma hos Hanna, sedan rullade vi intill uppsala runt 10:e tiden. sedan käka vi kebab på jalla jalla innan vi drog till ekonomikum och satt och drack lite öl och cider. sedan drog jag och Maria till Tilde där vi grilla, eller Maria lagade mat till alla i hela huset, blev ganska tråk, men efter nå timme så började allting bli roligt igen och vi åkte in till Uppsala. fdär träffade jag på Nathalie och gick till stadsparken där vi träffade på pannkakskyrkan som ville be för mig. känndes skoj! så träffade vi Jonny rockers och nå Axel. men det var trevligt iallafall, sedan drog vi vidare till stationen och åkte hem, helt jävla slut och somna när man kom hem!
idag kan jag inte påstå att magen är sitt rätta jag. undrar vad man ska göra idag? kanske blir att ta en återställare och bara ha det skoj och röja runt! annarsblir det jag och TV hela fucking dagen, kan vara helt okej, måste hur som till aff'ären! förresten! kom in på en Pub igår utan några problem i världen, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar