Skådespelare


Gokväll!

idag var jag duktig (efter att ha sovit i 500 år!) kollade på lite film på TV tills det slog mig "jaa.. Sofie.. du går ju faktist med inriktning teater på skolan, vad vill du uppnå med det? äre bara kul?..njae.. vill jag bli något innom branchen?..JA!" och självklart var det första jag gjorde att gå in på filmcafé.se och registrerade mig! nu är dte ju bara att hoppas på att någon vill kolla in mitt CV som jag skrivit där och kanske blir intresserad att ha med mig i någonting. men faktist, hade jag tänkt att allting bara skulle komma genom automatik.. ibland måste man faktist anstränga sig för att bli någonting här i livet. mitt projektarbete i 3an är ju faktist att göra en egen film. jag blir bara så stolt över mig själv ibland, men jag undrar varför jag inte kommit på ideen tidigare? hursomhälst så hoppas jag på det bästa och att någon vill kontakta mig så jag kan börja, sen gäller det ju också att vara uppmärksam på att försöka hitta någon roll som jag känner mig intreserad av. fan va skoj ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar