sista kvällen








denna dag hände inte mycket. vi åkte till gamla *Uppsala och kollade runt och sånt. sedan åkte vi till Sara och grillade. jag lyckades göra en kolbit av köttet som jag gav till mi polack som var lite för full. på 3,5or¨dessutom. herre gud nu ska jag skrivaen lista på vad jag hatar med honom:

1. han går jätte nära, nästan precis dit jag ska gå
2. han säger dumma saker
3. han smaskar

blää.. dessutom äre ingen anna som gillar honom heller. men nu har han åkte hem iaf!
jag lärde mig polska av Ania och Angelica, fruktansvärt söta tjejer so jag dessutom ska åka och hälsa på ige nu i Augusti! kommer bli as nice.
men efter en kväll hos Sara så var vi hemma till 11 eller 12 tiden. så jag sa till polacken att gå och lägga sig medans jag sprack ut för att prata lite med Jonas. efter ungefär 1½ timme eller någonting så åkte jag hem igen och sov för att vakna tidigt och lämna av polacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar