hade det lugnt

igår så funderade jag på att åka till Ylvas sommarstuga men det blev inte så eftersom att dte var dåligt väder och de har planer på att cykla hela vägen. så istället så klev jag av tåget i Tajerp och hör någon stans ifrån "HEJ!" kollar runt mig men inte fan ser jag ¨ågon jag känner igen. men bakom skägg och solbrillor och massa systembolagspåsar dyker någon upp i arbetsbyxor och det visar sig att det är Jocke. så vi stod och snackade där ett tag och hans rakapparat hade gått sönder och grejer, sen blev jag inbjuden på att öla hos honom me lite annat folk.

så när jag kom hem hoppa jag in i duschen och funderade på om jag skulle gå eller inte, men efter några glas vin så gick jag iaf och jag vet inte riktigt hur jag kom fram. men där blev jag uppäten av myggis och satt och snacka. sedan bestämde sig alla killar för att åka till Skärpan och jag va pront tvunget att följa med. så jag hade inget val och följde med där som ensam tjej.

men jag kom inte in på pizzan för tjurgubben sa att jag såg ut att vara max 16 och alla stod och garva. så jag vråla i ja "ÄR DU DUM I HUVET ELLER? JAG FYLLER 18 OM EN MÅNAD!?!?!?!?!" sen garva alla lite till utom jag. så jocke köppte öl sen satte vi oss ute och snacka skit och jag snyltade. och jag fyller inte 18 förns om 4 månader, men vafan? 16? det var det vidrigaste jag hört. sen träffa jag NIklas och lite andra människor och snacka där sen fick jag skjuts hem. tyckte det var trevligt iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar