Födelsedagsfirande p folkan






då var det Jocke (KW) som fyllde år då! 20 blidde han igår och då vart man bjuden på fiesta i Karlholmsbruk. Ida firades också, men fyller inte år förns på söndag. så jag drog med Bella dit och träffade på Pillan och Elin. dansade en hel del och träffade massa roliga människor. det var svart vitt tema och födelsedagsbarna hade rött eller råsa på dig. jätte fint och bra musik! dansade arslet av mig. och nu sitter jag här som uppståt från det döda, men jag funderar starkt på om jag verkligen inte fortfarande är död? nej, får se vad dagen har att erbjuda! och nog allt kommer det hända någonting, för jag kan ha lika mysigt i min ensamhet och bara glo på film, och dricka apelsin jouice som när jag är ute och partajar, 2 skillnader, men ibland kan det vara skönt att ha lite ensam tid. HÖRS :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar