vattenpipa

ja då blev det ännu en kväll med vattenpipa och trevligt sällskap!tyvärr kunde de inte stanna kvar så länge som man kanske velat, men det var iallafall kul att någon kunde komma och hälsa på mig! nu när man är den enda som är singel i kompiskretsen så finns det inte så mycket att göra. förr var det kompisar varje eviga dag, men nu längre är jag glad om det iallafall finns tid för mig på helgerna. lite småjobbigt, men som sagt, jag har inte bråttom med att hitta någon ännu. han kommer! dessutom har ju en liten jävel dragit utomlands utan att ens nämna det till mig. men emn. annars hade jag jätte trevligt igår, sov som en stock och vaknade avv att det var ljust i rummet och småbarnen leker i någons bil?! vem van släpper in 8-10 åringar i bilen!? de tutade ju så man fick huvudvärk, inte glad! nej men jag ska ut på en prommenad snart och njuta av det fina vädret. men det kan bli kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar