tidig grillning

TOPPEN! äntligen tycker jag att det börjar dofta sommar. grillen är het, med gott att grilla, hemma gjort potatissallad, en kall öl i handen och så klart några goda vänner som njuter smaklökarna med god mat. kan det blir bättre?
Nathalie försökte ge sig på min router, men precis som för mig gick det inte så jävla bra de inte. men hon ska ge sig på ett nytt försök senare hon också. jag har gett upp iaf. febern har lagt sig, allt som återstår är vila. och imorgon kommer ännu en fruktansvärt tråkig dag. men jag ska försöka att vakna i itid och kanske blir man överbjuden på fika, om jag är vaken vill säga. sen ska jag göra det bästa utav dagen. undra om dte kanske går en bra film på tv nu? eller vad vet jag, längtar till en kall varlborg med massa goingar. sjöng lite karaoke med flickor och pojkarna. nu ska jag sjunga lite till och sen som sagt... TV!!!! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar