miss U people

Goddaaaaaag!

jag har en data, en laddad mobil. ååååh, jag njudet av livet just nu- dessutom är jag hemma! kunde inte bli mycket bättre. de senaste dagarna, alltså, sen i fredags har´jag varit hos Maric och Pappi. nu är jag hema, min mobil lag av igår, så inte haft någon kontakt men välden sens dess, men inte verkar det ha behövts. HELT SLUUT, min hjärna är deg och mina ögonhålls upp med tandpetare, bytte vinterdäck idag på pappas bil, övningskörde också. känns sjukt bra att vara på väg in i vuxen världen, nu äre bara ett nytt jobb som fattas, vilket jag ska söka nu i veckan. dessutom ska jag ringa runt till alla andra företag där jag sökt sommar jobb, får se hur det går, om jag får tag i ett sommarjobb, ska också försöka leta upp ett i Tajerp, och dessutom, ska jag försöka skaffa mig ett liv, nu ska jag kolla film och sova! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar