invistering





änligen så har jag bytt ut nästan alla underkläder i garderoben. köppte väll 3 par trosor igår och yttligare 5 par idag, så nu går det att slänga lite tjaffs! dessutom köppte man ögonlapp så att jag nu kan sova utan att bli väckt av att det är ljust ute och på så vis också slippa migrän och grejer.

käkade lite jordgubbar med Jasmin också som följde med mig på stan. ho köpte lite underkläder och grejer. köppte också en parfym "backham" men huh, de va en liten flaska för de 200 kr som jag la ut, men men. fick ialla fall 55 kr rabatt?

annars så hände det ingenting idag. ska ha mitt tal imorgon, som jag skulle träna på, men gissa vem som glömde talet i skåpet, huhu!

nu så längtar jag tills jag är klar med min trafikkundskap så att jag kan prova min ögonlapp och sova jävligt gott inatt får jag hoppas på! HÖRS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar