reaching out!


lately I've been hard to reach. I've been to long on my own. everybody has a private world where they can be alone. are you calling me? are you trying to get through? are you reaching out for me, like I'm reaching out for you?

idag blidde det en härlig dag i skolan. dagen började med att mobilen inte väckte mig, så istället vaknade jag till de nya grannarna som flyttade in. (fy fan för nya grannar) i skolan hände det inte så mycket, bytte ut mitt busskort och sedan gick jag ock käkade. efter skoldagen gick jag till jobbet och sålde lite, och sedan åkte jag hem, nu sitter jag här och överväger om jag ska till skolan eller inte imorgon för att istället jobba med min uppsats. har så jävla mycket plugg så de finns inte! så nu blire lite matte innan läggdags, BABA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar