inge bra, mindre bra

alltingen äre jag som vaknat upp på fel sida och har ågren för allt! eller så tycker jag bara synd om mig själv. vaknade imorse och hade ågren för gårkvällen. åkte hem till en gammal goding ocg festa, sedan drog jag till Jocke med Hanna och Kenny plus någon Maruks, hursomhälst har jag ågren. åkte hem med nöd och näppe. vaknade upp och hämtade hit Hanna. insåg att förkylningen är på hög volym. kokade lite soppa och bakade, kollade film och melodifestivalen. kändes bra! är som sagt arbetslös och det känns åt helvete. allting i mitt liv verkar då fan bara gå åt helvete! så nu funderar jag på att åka bort från muppsala bara för ett tag. får se vart jag hamnar. dessutom, hur fucking svårt kan dte vara och styra över sina känslor! hur fan börjar man inte tycka om en jävligt bra person?... jag går och lägger mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar