klippiSH


idag blev det en dag i salongen! det var verkligen en uppfriskning, både för mig och mina hårtoppar. först och främst så blev det en dag i skolan, och jag har utnyttjat värmen från min baby-blå "igelo" jacka! skit ful, men garanterat skön! i helgen måste jag verkligen fixa se till att någonting råligt händer! vart "barnvakt" hela helgen, eller det var sarare så att jag hade min moster + kusin på besök, och då får man inte mycket gjort. sitta och böla till lejonkungen en lördagskväll är väll ingen höjdare medans mammsen och moster sitter och snuttar på en vinare... i söndags blev det en sväng till jobbet, där det bjöds på pizza och annat skoj! sista halvtimmen var en pina! men det överlevde man, sen kom Emmy på en övernattning. kanske inte den bästa helgen, men nästa! då jävlar...(!!) ska festa för 2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar