hur svårt kan det va?


skolan idag var lika trist som vanligt, och på jobbet var det lika trist som vanligt. inga ovanligheter här inte! nästa vecka börjar några gröngölingar också, och det kan vi diskutera om det är bra eller dåligt. jag har funderat över lite saker, och hur svårt kan det vara att sälja spärrservice, är det verkligen 90% säljare och 10% kund, säker på att allting inte handlar om en jävla tur, och ett bra flyt. kanske lite vilja också. alltså, folk som säger att det är jobbigt att vara städerska, lastbilschaufför eller liknande är jobbigt kan slänga sig i väggen! telefonförsäljare är nog ett av det jobbigaste man kan jobba som, nu menar jag inte fysiskt utan psykist! en städare kan klaga på att det är tråkigt och jobbigt att städa, men jag menar! har ni provat att sitta i telefon 4 timmar om dagen och höra folk säga nej, nej , nej! och att dessutom ha en budget att hålla annars blir det sparken! har man städat klart har man ändå gjort sitt jobb, men har vi inte satt åran budger har inte vi gjort vårat! man blir mentalt sjuk av att jobba innom telemarketing.
_____________________________________
Jag ska evntuellt också tatuera mig! det ska bli en som symboliserar mamma och en för pappa. för mamma blir det en
Everlasting flower. och vet du varför den heter så?
om man torkar den så ser man nästan ingen skillnad på det och efter jätte, jätte lång tid så kan man konstatera att den är vissen. för då har den tappat färgen. dessutom älskar mamma dem, och planterade dem år efter år i vår trädgård när vi bodde på landet. och jag tyckte att det var både en betydelsefull och fin sam som man skulle kunna tattuera in. ang pappa... jag får nog återkomma, har inte bestämt mig än.

ja herregud... dessa tider. och dessutom, måste bara säga att du gör fan bort dig själv. blir så tött! skratta bäst som skratta bäst din idiot! du vet vem du är! och nu! andra avenyn!
pusskram hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar