vanliga måndag

en helt fucking vanlig jävla måndag kan man lugnt påstå att det har varit! började med en helt vanlig dag i skolan, med en helt vanlig lektion och helt vanliga kompisar på en helt vanlig skola. efter det bli det ett helt vanligt jobb, med ett vanligt resultat och dessutom ett förfärligt mäte med chefen om att jag måste göra en ordentlig uppryckning på 2 veckor, vette fan om jag klarar det alltså... så nu har jag suttit och letat efter jobb. en kompis hade nyligen fått sparken, rättare sagt idag fick hon det. så tror ni jag känner mit pressad? jag vette fan vad ja skulle göra om jag inte hade ett jobb, men isf får de bli att jag kommer tillbaka till det gammla jobbet, Atlas collection, men de ska jag väll försöka låta bli.. förstår inte varför alla måndagar e så förjävliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar