arton åringen!

Först och främst ska man väll säga GRATTIS HANNA, ÄNTLIGEN !
i helgen, alltså, lördags så blev det fest med de närmaste hema hos Hanna. det blev faktist kanon, och tack alla för en trevlig kväll. blev en hel del dricka och sedan fick jag cykla till efterfesten med Emmy på pakethållaren. tror ni det gick bra? klart som fasiken att det gick bra, AJ DÅ! däremot måste jag erkänna att alkohol inte är bra alla gånger, speciellt inte om man vill "retas" eller, skoja.

hur som var höjdpunkten på denna dag Mariiahs entre från hissen in till jobbet. satte sig på en stol i hissen som var lite trasig. jag satte mig i knät och tjoff och bang så ligger Mariiah i klämrisk zonen. när hissen va framme stllde jag mig opp för at gå och kabom, så låg maria och gjorde bakot kullebyttor in i säljsalen med rösten i falsett. ja du, det roligaste som hände på heladagen, tack för det. men nu ska det bli en massa sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar